Let the show begin

Hej alla glada! Här sitter en trött och sliten tjej som snart ska krypa till sängs med en bra bok och en kopp te. Efter en rätt hektisk vecka med övning och övning och övning inför k14, tidiga mornar och en jäkla bra show tillslut! Min röst räcker knappt till för att prata just nu, så jag knarkade honungs te och halstabletter för att kunna stå på scen iallafall, bra eller dåligt beslut vet jag inte men jag sjöng och det var inte det bästa jag gjort men vi hade fruktansvärt roligt iallafall.
Det var även ett kort dansnummer som jag skulle vara med i med låten Single ladies som på något magiskt vis blev bra över en natt, precis som resten av de nummer som skulle vara med, helt galet att "we pulled it together" över natten, bästa jäkla klassen!! 
Taggade ungar!

Singe ladies taggar till


Skönsång på pianot


Maskdansen

The Cup song, ruggigt bra jobbat!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning