Keep it simple

Nej, det här med sk "äta vad jag vill dagar" är över för min del, får köra med en "äta vad jag vill" måltid en gång i veckan istället. I fredags utsatte jag min kropp för en kolhydrats chock vilket resulterade i att jag låg med magsmärtor hela gårdagen, så ovärt om du frågar mig. Då tutar jag och kör på "clean eating" vecka in och vecka ut, hellre än att ligga och må så fruktansvärt dåligt som jag gjorde igår, blev typ bakfull på kolhydrater, låter helt galet.
Men idag mår jag bättre, har inte fått i mig kaffe än så lite seg i huvudet är man ju. Annars är planen för dagen att plugga lite, åka till gymmet och köra två styrkepass samt springa lite på löpbandet. Jag vet att det är superfånigt att springa på löpband när det är så himla fint väder men det känns väldigt konstigt att gå ut och springa, äta och sen åka till gymmet och köra styrka, tar hellre allt på en och samma gång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning