Nothing´s perfect until you can see beyond the imperfections

Jag är lycklig, så jäkla förbannat lycklig! Det är nog våren som gör att jag fylls av denna lycka, detta pirr och den otroliga glädjen. Allt gör mig glad, att vakna upp och se den knallblåa himlen utanför fönstret, att jag har så fina vänner, att det händer saker precis hela tiden och att alla andra verkar vara lika lyckliga som jag.
Det är så härligt med denna vår i luften!
Dagen har annars varit väldigt kort och jag sitter nu och laddar inför knappt två timmar på gymmet, idag blir det ett hårt benpass och en timmes Zumba, tagga till!
Åkte till Vällingby och köpte glass med bästa Rebecka också, tittade lite i affärer och njöt av solen, jag kan inte riktigt beskriva hur härligt det känns sådana här dagar när allt är så perfekt.

Grabbarna spelade fotboll

Tjejerna hängde i solen och tittade på



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning