Keep moving

Godmorgon världen! Här sitter man nu med sitt morgonkaffe efter en lång och välbehövlig sovmorgon. Snart tänkte jag pallra mig till köket och göra ordentligt med frukost så jag överlever denna dag också.
Egentligen är det en träningsmorgon idag men min rygg vill inte alls just nu, var tvungen att lämna Core passet igår för att jag höll på att bryta ihop av smärta, fantastiskt eller hur? -.-' Så idag får jag ta mig en powerwalk i eftermiddag så jag har rört på mig lite i alla fall.
Vägde mig här om dagen och såg att jag gått upp?! Fick små panik först men insåg sen att det måste tamejfan vara muskler, mycket fett på kroppen har jag inte direkt längre, känns jäkligt tufft må jag säga.
Har satsat rätt hårt på ben och mage nu på senaste tiden och halkat efter med armstyrkan så jag måste lägga upp en plan så att jag faktiskt pallrar mig ner till gymmet och kör armar och inte bara går på pass, skärp dig unge!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning