Just fucking do it, you wont regret it



Jag har varit så fruktansvärt trött i dessa två dagar, inte orkat ut och springa på morgonen och tycker det är småsegt att åka till gymmet på eftermiddagen, dock känns allt ofta mycket bättre väl på gymmet men jag måste ju ta igen konditionen något på löpbandet och det är så jäkla segt!
Nej imorgon så jag tamefan upp och till gymmet innan skolan och köra gärnet så att jag får sådan träningsvärk i armarna att jag inte kommer kunna lyfta dem på ett dygn, japp så ska jag göra.
Måste påpeka att jag verkligen älskar mitt gym, så öppet, fräscht, otroligt bemötande personal och härlig atmosfär, är väldigt nöjd med att jag bytte till Forma efter att ha kört på Stockholm Stad ett år, SÅ mycket bättre.
Efter skolan svängde jag förbi ICA och köpte frukt och bara njöt av den lugna eftermiddagen och taggade dubbla styrkepass såklart. Nej nu ska jag hoppa i träningskläder och promenera till gymmet istället för att cykla, total krashade med cykeln igår så vågar inte riktigt lita på att styret sitter på plats hela vägen dit och hem igen, busig cykel.
Just Nr.3... jag är ingen skönhet när jag kör styrka inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning