I´m in love with this phenomen called spring

Det är då bara en massa härliga dagar nu för tiden! Här sitter man nu efter en lagom lång skoldag och äter mellis smörgåsar, namnam. Tog mig en tur till biblioteket efter skolan och beställde lite böcker, här ska det minsan läsas. Första gången jag är inne på ett bibliotek på flera år?! Aja vill man inte lägga massa pengar på böcker så vill man inte.
Nu har jag suttit och pluggat biologi i cirkus en timme och tänkte ta mig till gymmet och på danspass lite senare. Ätit rätt fruktansvärt dåligt de senaste dagarna, inte orkat bry mig då jag är så glad så jag tränar bara just nu. Visst att jag inte lär förlora mer kroppsfett om jag inte tänker på vad jag äter men just nu skiter jag i det, inte tänker jag avstå från den där glassen i solen inte, mys pys. På tal om glass så tog jag, Rora och Lucas och köpte lite frukost glass imorse innan matten, så himla härligt!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning