Tre dagar kvar att fylla.

Bilder som ska pryda min vägg har ramlat ner i brevlådan, plötsligt blev jag riktigt taggad på att åka igen, saker börjar falla på plats både ekonomiskt och praktiskt så det känns skönt. Nu har jag om planeringen håller två nätter kvar i min säng här hos mamma och pappa, ska kasta mig ner till Söderköping och fira Hannes födelsedag lör-sön, ja jag ska alltså kasta mig iväg till Arlanda så fort jag svängt upp på uppfarten här hemma på söndag.

Bortsett ifrån att det kommer vara rätt stressigt de kommande dagarna känns det himla skönt att ha något annat än flytten att tänka på, att faktiskt se fram emot något annat innan flyget går på söndag.

Nu idag ska jag strax börja göra mig i ordning då jag ska ut och fira min födelsedag med föräldrarna på Sjöpaviljongen, imorgon ska jag krama om Gabriel innan jag ska till Vällingby för att hämta ut bilder och köpa en kalender, därefter ska väskorna stå packade redan imorgon kväll så de bara är att slänga in i bilen på söndag.

"Hej kom och hjälp mig!" är den ärliga känslan just nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning