Lyckliga jag.

Om en vecka sitter jag i skolbänken igen, känns lite kluvet det men jag känner mig för en gångs skull otroligt motiverad till studier och till att prestera bra akademiskt. Jag vet, du som känner mig väl anser nog att det låter helt otroligt men det är läget just nu, två sabbatsår var precis lagom för mig.

Den här veckan är en hög med "att göra" listor, och det känns skönt att ha saker som måste göras, att inte bara driva omkring utan syfte.

Igår dök en favorit in i Stockholm, min sista "bara driva runt utan syfte dag" blev en riktig gulddag inne i stan, precis som ikväll när jag ska få spendera tid med en till favorit. Jag är verkligen lyckligt lottad som har så många favoritpersoner som jag kan krama om.
På en gulddag kan man hyra trampbåt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning