För om tio dagar börjar tio månader.

Bilderna är ifrån min och Matildas resa till London precis innan jul 2014, det är ändå i två år som jag velat flytta dit någon gång i mitt liv och den drömmen ska förverkligas om 10 ynka dagar. I dagsläget känner jag mig ostoppbar, tusen saker får mer än gärna gå åt helvete men det hindrar inte mig ifrån att bo och studera i en av mina absoluta favoritstäder, och allt löser sig, förr eller senare.

Under de kommande tio dagarna ska jag krama om mina nära och kära, fira min 21 års dag med familjen, äntligen börja träna igen då jag äntligen fått antibiotika för mina bihålor och öron, antagligen köpa något jag missat i prylväg och givetvis packa.

Det kommer bli bra det här.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning