Godnattankar.

Jag kommer för evigt rocka outfitbilder tagna med en dålig mobilkamera i flickrumsspegeln där man ser delar av mitt stökiga rum i bakgrunden, antagligen för att jag är för lat för annat.

Ikväll har jag och mina föräldrar varit och ätit trerätters middag på Sjöpaviljongen i Alvik för att fira min 21års dag två veckor tidigt, det var helt klart en godkänd födelsedagsmiddag och jag är fortfarande mätt.

Nu när jag ska gå och lägga mig smyger sig nervositeten inför London på, det är nog en riktigt bra grej att jag ska sova i Söderköping den sista natten då jag verkligen avskyr att sova ensam i rummet. Jag är riktigt svinigt nervös inför det här nu, medveten om att det kommer vara riktigt skitjobbigt bitvis men då förhoppningsvis också rätt magiskt resten av vägen.

Jag hade lite mer självförtroende tidigare ikväll. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning