21 år.

Igår fyllde jag 21, hade inte tänkt så mycket på att jag skulle fylla år i London men det hade precis alla andra gjort. Dagen börjar med att jag fått massa fina sms av er i Sverige, även min host Sandra hade köpt ett kort som jag fick på morgonen. I skolan var det kramar hit och dit, gratis frukt med nutella i kafeterian och efter skolan hade vännerna köpt en ananas de satt ljus i eftersom att någon kom ihåg att jag nämnt att det är en av mina favoritfrukter, fick en flaska champange och ett jättefint kort av dem också i samband med att det sjöngs på skolgården och jag som den svensk jag är skämdes ihjäl men med kärlek.

Efter skolan spenderade vi kvällen på en rooftop-bar och hade det allmänt bra, kunde inte ha önskat mig en bättre födelsedag.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning