Att jag nu faktiskt bor här.

Känslan när vuxenlivet överväldigar en och jag vill bli 10 år igen och låta mamma sköta allt som är "vuxensaker" i livet. Det här med bankkonto i utlandet är en djungel, jag förstår absolut ingenting och det blir inte bättre av att försöka sätta sig in i det. Men det ska allt tas tag i denna vecka, för jag börjar bli desperat efter ett bankkonto här då jag inte kan bli medlem på något gym utan. En sådan simpel sak som orsakar otrolig frustration, det är bara att lösa snarast.

Annars har jag givetvis glömt att man faktiskt behöver lägga tid på skolarbete, men det är en vanesak som börjar komma fram nu. Måste få in lite riktiga vardagsrutiner nu när jag landat ordentligt, inte bara sitta och titta på film på ett mysigt café eller äta en gigantisk sushimiddag med efterföljande shopping med tjejerna. Jag har inte alla pengar i världen även om jag önskar.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning