Om två dagar.

Tog en sista sväng till Vällingby i förmiddags med Gabriel där jag bland annat hämtade ut bilderna som jag knäppte med en engångskamera i söndags. Resten av dagen har jag packat, försöker desperat fördela vikten mellan handbagage och den stora väskan för att få ihop rätt vikter så att jag slipper betala övervikt.

Har även plötsligt fått en ny värdfamilj, det här känns också hundra gånger bättre än så länge då det inte finns några katter som kan utlösa den hyperallergi som vuxit bort. Läget är också aningen bättre med två stora parker där man kan springa både milen och halvmilen, det känns bra idag.

Nästa uppdatering blir antingen på Arlanda eller i London på söndag då jag nu endast ska fokusera och spendera tid med de jag tycker om.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning