Livet ifrån den ljusa sidan.

Att jag snart börjar räkna timmar till London, att jag ligger förlamad av smärta i sängen då jag inte tål antibiotikan jag äter och inte klarar av att göra många knop känns ju sådär. Från den positiva sidan så har jag varken öroninflammation eller bihåleinflammation längre, så någon nytta gör ju antibiotikan.

Igårkväll fick jag äran att ta några glas och äta en del mat med en riktig favorit, till och med så att hon är min bästa vän, en bättre sådan kan jag inte önska mig, tacka gudarna för att skype finns.

Nej nu ska jag fortsätta mitt seriemaraton i sängen och hålla tummarna för att må bra imorgon.
Poserar med smirnofflaskor som när vi precis fyllt 18 och var asballa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning