Valborg aka. Vinborg

Tillbaka efter en helg i Linköping hos Matilda, det firades Valborg för fulla muggar hela dagen och det var riktigt riktigt kul. På hemvägen körde jag förbi Nyköping och hälsade på Emilia en sväng, långpromenerade och tog alltså en rejäl bensträckare innan jag körde vidare till Stockholm.

Måndagar börjar numera på det bästa sättet, med frukost i sängen och det senaste avsnittet av Game och Thrones, så kan varje dag få börja om jag fick bestämma. Har nu traskat upp till biblioteket och försöker få något vettigt gjort, skrivit ett halvt A4 nu i studieväg, det är en bit kvar på den uppsatsen.

Det här är en magiskt fullspäckad vecka, det ska pluggas varenda dag, det ska skrivas en självpresentation som ska hållas i en kvart?! Det ska packas, det ska planeras resa, det ska tränas och så är det obligatoriskt att njuta av vårvädret. Ska nämna att min vecka är tre dagar lång, sen drar jag till Värmland för teamhelg och laddar inför sommaren.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning