Som som Sommaren

Lyssnar på Håkan och har precis druckit årets första islatte på balkongen, det känns som att jag har alldeles för mycket att göra men det är inte katastrof då jag fick rätt mycket gjort igår. Ska sätta mig och skriva klart min uppsats och packa väskan inför helgen. Jag kan verkligen inte vara kvar i Stockholm långa stunder i taget längre, efter den här helgen är jag kvar(planerat i nuläget) i två veckor innan jag och Matilda åker till Alanya för världens solsemester.

Väl tillbaka efter semestern är det två dagar innan sommarn drar igång och jag åker till Värmland, allt känns så ovanligt välplanerat, ni som känner mig vet att jag onekligen är väldigt oplanerad och bara kör annars. Nu faller bara bitarna på plats och det är verkligen svinläskigt.
Min islatte och snart bruna ben. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning