20 år, inte längre svart och svår.

Igår spenderade jag 4,5 timmar på en buss och idag ska jag göra detsamma men nu är jag en lägenhet rikare, åkte ner på visning av en studentlägenhet i Jönköping och fick den på plats, livet har verkligen flyt just nu. Passade även på att träffa min moster och morbror där jag fick övernatta och äta middag, hur trevligt som helst! Lägenheten ligger i en mindre studentkorridor så jag delar kök och tvättstuga med fyra stycken andra, det har ett riktigt kanonläge med 500 meter till högskolan och 1 km radie till allt i stan, så det ligger verkligen jättecentralt med närhet till Vättern.

Jag har alltså fått en lägenhet, ska åka till Alanya om en vecka och har världens bästa sommarjobb, inte trodde jag att livet kunde bli såhär bra tillslut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning