Vad händer nu

Igår skrev jag slutprovet som avgör vad jag gör i höst, blir jag underkänd skriver jag om det och söker in med sen anmälan till högskolan men går det inte vägen reser jag nog i höst, kanske gör en säsong i Alperna? Den planen är ju lite lockande den med, men jag vill verkligen att det här med studierna ska gå vägen. Nu är det bara att åka på semester och slappna av, det som händer händer helt enkelt.

När jag skrivit klart provet sprang jag in på bolaget och köpte en vinflaska till tjejkvällen med sommarjobbet, vilka pärlor jag ska jobba med i sommar, det kommer bli svintufft men jäkligt roligt, taggad till tusen!

Nu ska jag börja packa den där väskan som ska med till Arlanda imorgon bitti när vi åker till värmen i Turkiet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning