Försöker planera.

Börjar bli lite blödig efter två glas vin och tänker på hur jag om två veckor ska ha packat mina flyttkartonger och ska bo i en resväska hela sommaren, börjar tänka på vilka tröjor som ska packas ner, vilka skor, ska något slängas? Vad ska jag packa i min semesterväska som ska köras med till kollogården redan 25 dagar innan semestern, jag ska alltså bestämma vad jag ska ha på mig på ett födelsedagsfirande som jag ska vara på om en månad nu. Känns lite overkligt vilket antagligen är anledningen till att jag knappt börjat planera ännu.

Först ska jag klara av den här kursen så att hela det här kalaset ska bli verklighet, sen ska jag åka till Alanya i en vecka och bara njuta, därefter ska jag packa i tre dagar innan jag och bilen åker till Värmland.


Vin och plugg, rätt kombo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning