Badabapapa I´m Lovin it.

Idag har jag alltså gått upp tidigt för att plugga, därefter åkt in till stan för en supermysig lunch och shopping med Lisa och därefter var det plugg igen, nu är klockan snart halv tio och mormor Moa ska gå och lägga sig.

Nu får jag det att låta som att min dag varit hemsk, den har varit rätt grym, köpte mig en hatt som jag letat efter ett bra tag, den är cool, deal with it. Känner att jag faktiskt kan leva med att plugga aktivt flera timmar per dag, jag återkommer om ett år angående vad jag tycker om studierna då.

Hur som haver, jag har verkligen fått struktur på min vardag nu, det är verkligen fruktansvärt mycket att göra med att få mitt livs pussel att klaffa inklusive den där sluttentan på lördag, har alltså skrivit dagsscheman med exakta minuter när jag ska göra vad, än så länge fungerar det galant, allt ska vara kirrat och klart på söndag då planet till semestern lyfter 07:55 på måndag morgon.

Det som gäller nu är fullt jävla ös, förhoppningsvis inte medvetslös.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning