Nu kör vi helt enkelt.

Känslan att mitt liv faller på plats är otroligt lättande men samtidigt riktigt obehaglig, telefonen ringde precis där jag fick erbjudandet om en lägenhet i Jönköping, eller ett studentrum på 22kvm med egen toa&dusch där jag delar kök med fyra andra, ett litet kollektiv helt enkelt. Jag trodde uppriktigt inte att jag skulle få något alls, men nu kör vi.

Efter en helg i Värmland med nya kollegorna var jag helt slutkörd, början på något nytt, helt nytt, man var verkligen helt slut både mentalt och fysiskt. Inte nog med det så åkte jag på någon infektion och har legat sjuk sedan jag kom hem. Hur som helst kommer den här sommaren bli magisk, sen är det en flytt på riktigt denna gång som gäller.
Spendera sommaren med dessa, det blir bra det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning