Tisdag fast Fredag.

Fredag? Nej det känns som tisdag, max. Visserligen flyter mina veckor ihop då jag aldrig riktigt får helg som vanliga dödliga. Nästa vecka blir det helg däremot, fyra hela lediga dagar varav två spenderas i Sälen på rekrytering så det är inte alltför mycket ledig tid men jag slipper Stockholm och allt som hör där till.

Varit förkyld senaste dagarna så den där träningen läggs på hyllan tills den dagen jag slutar snörvla och hosta, förhoppningsvis är den dagen redan imorgon, håller tummarna. Nu ska jag däremot traska en sväng med en pod i öronen och därefter skriva klart det skolarbete jag har.

Igårkväll kröp den fina sidan av mig fram, lagade en hel hög med lunchlådor till mig själv, därefter lagades det massa spaghetti med köttfärssås till middag som föräldrarna får till matlådor, köket städades ordentligt och jag dansade runt till hög musik utan byxor. "No pants are the best pants" är en av mina livsfilosofier.

Ska sluta svamla, beundrar dig som fortfarande läser den här bloggen.
Dom kallar mig den halvnakne kocken. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning