Andra September

Överkonsumerar både socker och koffein, vet inte hur bra det är för blodvärdena det heller? Träna får jag ju inte så då blir det automatiskt en ohälsosam livsstil av någon anledning, sen blir man visserligen pigg av både socker och koffein, och pigghet är en nödvändighet. Sova kan jag göra om 17 dagar eller när jag är död.

Insett att det egentligen bara är att ta bil till jobbet när jag är på Huddinge, vinner så enormt mycket tid och energi på det. Hade jag kunnat sitta och sjunga högt på pendeln utan att hamna på något psykhem skulle jag absolut ha gjort det, bara en av fördelarna utöver den förkortade restiden med att ta bil.

Ska köra upp till ica och köpa mig lite plugg-godis, om inte det är en nödvändighet vet jag inte riktigt vad som är det, därefter är det bara att bli klar med allt som skulle varit klart redan.

Svårgreppat att det redan är september, hösten har slagit till med storm bokstavligen. Soptunnan hade blåst omkull när jag kom hem idag, notera att den var halvfull med soppåsar. Regn och rusk, visserligen är det lite småmysigt men jag kan inte påstå att jag föredrar att ha strumpbyxor framför bara ben. Nej usch och fy.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning