Måndag.

Haha det är ett jävla skämt denna förkylning jag dras med, uppe i två veckors hosta och snörvel, och om två veckor går tjurruset av stapeln. Satsa på adrenalinet då är nog min enda utväg i dagsläget, vad skulle jag gå och bli nersmittad nu för? Nej det passar inte så bra lixom.

Annars är det tillbaka till rutiner efter att verkligen ha legat i sängen hela lör-sön, var i Sälen tors-fre eller jag var i Sälen sammanlagt ett dygn sen satt jag i bilen resten av timmarna. Sälen levererade givetvis, håller tummarna för att det ska dyka in ett samtal som säger "Grattis du är välkommen att jobba hos oss i vinter" denna vecka. Usch, nervositeten och ångesten över det där alltså, fy.

Önskar jag kunde träna bort allt som gnager men är man förkyld så är man och nu ska jag allt sluta förvärra det med att tänja på mina egna förkylda gränser, så korkat.
Min helg var perfekt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning