Köldångest och annat svammel

När jag sätter mig i bilen på morgonen så undrar jag varje dag om jag kommer överleva då jag fryser röven om mig varenda morgon, får köldångest och vill fly till varmare breddgrader, är inte redo för kylan riktigt än. Helt ärligt är det nog det jag avskyr med vintern, att sätta sig i en iskall bil, resten är överkomligt men just det är nog det omysigaste som finns. När det är accepterat att glida runt i underställ så är jag redo inför vintern.

Resten är överkomligt om man bor i en storstad ska jag säga, får man vara på fjället där allas gemensamma intresse är snö, skidåkning och allt som hör därtill är det mer än överkomligt då är det rätt fantastiskt till och med. Kikar på bilderna ifrån förra säsongen och känner att jag vill upp en säsong till, jag är inte färdig med Sälen riktigt ännu.

Tänkte skriva att jag inte har något att se fram emot fram till december(i hopp om att jag faktiskt får jobb i Sälen), men det stämmer ju inte alls, ska spela paintball på onsdag, ska upp till Sälen på torsdag, fyller 20 och ska ha kalas helgen därpå, åker med familjen till Dubrovnik i Oktober, känner att det är rätt mycket trevliga saker, tänka till ska man ibland innan man uttalar sig.

Blir lite "Throwback" bilder ifrån vintern för att visa hur fint det var på alla sätt och vis.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning