Det blir som det blir när det inte blev som det skulle

Haha, skrattar smått åt mitt liv, hur jag slarvade med att läsa kursinstruktionerna och blivit tvungen att förlänga kursen, hur jag ska köra upp till Sälen redan nästa torsdag för att gå på rekrytering, hur jag verkligen överkonsumerar koffein, hur jag verkligen inte har hunnit träna alls, hur jag sover på tok för lite, hur underbart bra kusiner jag har, hur jag sitter här och skriver ett meningslöst inlägg om hur jag bara skrattar åt mitt rätt bra och rätt oklara liv.

Vet inte riktigt vad som händer, har några bollar för mycket i luften så huvudet hänger inte med i vanliga diskussioner, förstår knappt skämt längre. Nej inte riktigt så illa men börjar bli riktigt äckelsliten och är okej med det trots allt.

Checkar ut ifrån den här onsdagen med nöje.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning