En vecka.

Sitter och inser åter igen att jag måste sluta överskatta min egen förmåga och sluta slarva, visserligen är distraktionerna just nu enorma men det gör det inte mer okej att inte läsa igenom hela kursinnehållet ordentligt eller att halka efter i den mån att jag måste sitta i minst fem timmar varje dag den här veckan för att ha någon chans på slutprovet denna fredag.

Utöver det så får jag börja träna imorgon igen när jag lämnat in alla prover, himla härlig känsla att veta om det. Annars är den här veckan överfull med saker som ska göras, och ja jag tänker rabbla upp varenda grej utöver att jag ska jobba varje dag så att jag kan se tillbaka och se att jag förhoppningsvis överlevde.

Måndag är det en roadtrip med Sindre för att köra ut sex säckar med pant till Bro, en sån där sak jag lovat att göra för att någon måste göra det.

Tisdag ska jag på kvällskurs för att få mitt certifikat för HLR och hjärtstartare som kommer vara två tisdagskvällar och det är också en sån där sak som någon måste göra. Givetvis är det väldigt mycket fri vilja och något jag verkligen vill men det är trots allt också ett löfte någonstans till någon annan.

Onsdag ska jag luncha med min fina kusin och därefter sitta på ett möte från kl. 17, har jag tur hinner jag till Scouterna en kort sväng också på kvällskvisten men det är tvivelaktigt.

Torsdag spenderas i skolan hela kvällen då slutskrivningen är på fredagkväll, därefter sover jag antagligen inne i stan hos Vera, myser och ventilerar lite.

Fredag ska det råpluggas på, på kvällen är det slutskrivning som måste sättas! Punkt slut med det.

Lördag och Söndag ska jag börja kika på nästa kurs, jobba och förhoppningsvis träna.

Några löprundor ska pressas in i detta schema för jag vet inte hur jag ska överleva annars, hela jag håller i nuläget på att explodera. Träning är som jag nämnt många gånger min terapi, och med den frustration och känslomässiga explosion som ligger och trycker för att jag inte fått lyfta tungt eller springa tills jag inte kan stå kommer jag inte klara av den här veckan utan rätt hård fysisk aktivitet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning