Fredagstankar, eller nåt.

Förkylningarnas årstid har dykt in i lilla landet lagom, med det menar jag att det regnar och jag både hostar och snörvlar. Sovit sedan jag kom hem ifrån jobbet, eller sovit och hostat om vartannat ska jag kanske säga.

Körde iväg Fredrik och Hannes till flygplatsen imorse då de ska hänga i Australien under två månaders tid, men jaha! Här sitter man förkyld, jobbar i 13 dagar till och så, jättekul. Men det var allt underbart att få spendera lite tid med de två guldklimparna iallafall.

Det är mycket som ska göras idag utöver att kurera mig med daim och té, skulle byta däck då jag fått punka på toyotan. Till mitt försvar började det regna när jag skulle ut och fixa det, sedan är det en hel hög med plugg som är en vecka sent och måste in idag. Det är en av mina sämsta egenskaper, "det som kan göras imorgon behöver inte göras idag". Inte okej, kursen är rätt lätt vilket leder till att jag bara skjuter på det, så länge jag får ett E är jag nöjd, kommer in på mitt högskoleprov och behöver bara kursbehörigheten.

Vissa saker tåls att jobba med.

Lite piggare med lite finare väder igårkväll. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning