It´s coffee o´clock.

Denna resväg som jag spenderar mer tid på än på själva jobbet, helt underbar är den. Skönt att ha sluppit börja innan 08:00 än så länge denna vecka, håller tummarna för att det förblir så. Utöver det vill inte huvudet alls, ska som jag nämnde i tidigare inlägg iväg på yogapass ikväll och  om det inte lugnar ner skallen på mig vet jag inte riktigt vad som biter, långpromenader har slutat fungera helt. Jag behöver lyfta lite vikter, eller springa lite långt och snabbt! Förbannade blodvärden.

Något positivt är iallafall att jag fick ett sms idag ifrån chefen på gymmet som bad mig få fasta tider och inte bara vikariera, det betyder gratis gymkort! Två gym har jag nu, två gym jag inte ens får utnyttja ordentligt på två veckor. Tragiskt. Men det gjorde mig lite nöjdare med tillvaron.

Med fasta tider på gymmet innebär dock att jag nu jobbar varenda dag fram till 17 september, det blir skoj, eller nåt. Tre dagars ledighet väntar dock på mig där, den 18 ska jag ligga i sängen precis hela dagen och självdö, det ska bli helt fantastiskt.

Fram till dess och redan nu börjar jag bli lite mindre mänsklig, det är lite för mycket som ska göras, koffein är min lösning på de flesta problem, det och att sova på bussen. Har möjligt tagit mig lite vatten över huvudet med allt jag tagit på mig, det bara dyker in fler och fler saker i kalendern, säger upp mig ifrån livet.

Studiemotivationen ligger fortfarande på botten, plockade fram alla böcker och loggade in men började istället skriva ett blogginlägg som antagligen blivit onödigt långt då jag gör det mesta för att inte studera.

Min överkonsumtion av koffein börjar synas, funderar på hur
länge till jag är mänsklig? 

Visserligen biter inte promenaderna längre, men de är rätt fina ändå. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning