Why so negative?

Efter 13 timmars sömn pallrar jag mig upp och har en riktig mysmorgon, så härligt att kunna sitta och mysa med kaffekoppen utan att känna någon stress. I skolan blev det en ynka lektion och sen gymmet, inte ett kanonpass men träningsvärk lär jag få!
På väg från gymmet skulle de hämtas ut paket, jag förstod inte riktigt hur stora paketen skulle vara så det här med att få hem dom gick inte alls, så det blev att så ute i kylan och vänta på pappa i 20 minuter och trots det så dog inte mitt humör. Svinkallt, mobilen var död, jag såg enormt muppad och ensam ut med två gigantiska paket men jag var fanne mig glad ändå. Inget sabbar mitt humör idag, får lov att bli lite förbannad så gympassen går lite bättre, helt värdelöst att gymma när man inte har något att vara arg över.
Suddig men rätt gla


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning