Nails

Skrivit matteprov idag, gick sådär men man ska väl hoppas på det bästa iallafall. Nu sitter jag här, tittar på Desperate housewives och har snart pysslat färdigt med mina naglar, nyårsnaglarna ville inte vara med längre så jag pillade sönder lacket som jag nästan alltid lyckas göra efter ca två veckor. Nu blir det nya glitternaglar som vanligt, jag och mina glitternaglar... Men det funkar till allt, neutralt och bra.
Skitbild men det var det bästa jag kunde åstadkomma när kameran vägrade samarbeta.
Annars tänkte jag faktiskt pallra mig iväg till gymmet såfort naglarna torkat, börjat tappa i vikt igen och vill verkligen inte tappa alla muskler nu precis innan årets första skidresa så det blir att köra rätt hårt med styrketräningen nu fram tills sportlovet då Alpresan är, samt att försöka se till att inte tappa mer muskler innan vi åker till Kittelfjäll nästa vecka och sedan till Vemdalen veckan därpå. Det blir en hektisk månad dethär.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning