Vemdalen

Nu har jag landat ordentligt hemma, väskor behöver packas upp, kläder behöver tvättas och jag behöver sova. Kom till Stockholm vid 22 tiden igårkväll så väskorna står fortfarande ouppackade, standard.
Veckan har varit rätt underbar, längdskidor har jag insett inte riktigt är min grej men mysigt var det stundvis iallafall. Utförsåkningen var helt underbar, de nya skidorna levererade till tusen! Blev en och en halv dag med utförsåkning och jäklar vad jag utvecklats på så kort tid, nu är jag redo att inta Alperna på sportlovet.
Det blev massvis med godis

Snöiga tjejor

Lite mysigt var det ju

Slalombackarna levererade

Även mina skidor

Såhär såg det ut i vår bastu mot slutet


Världsbäst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning