Ångest

Imorgon blir det back on track, bara degat hela dagen. Åt nudlar till lunch, två ostmackor och en stor mango/hallon milkshake till mellis, en jäkla massa apelsiner och sen bad jag pappa köpa godis till mig, nu har vi precis ätit middag och min mage håller på att explodera. I Kittelfjäll blev det också en jäkla massa onyttigheter, ni som följer min blogg vet att jag äter ett kokt ägg, frukt och grönsaksstavar eller kvarg till mellis, det här är inte jag men imorgon är jag tillbaka. Behöver få ont i magen ibland för att det ska nöta lite i bakhuvudet att jag mår bättre av grönsaker och frukt.
Ska nog passa på att äta lite glass när jag ändå är igång, så mycket kärlek till glass!

Nu är jag ärlig och säger att jag faktiskt har ångest över de senaste "onyttiga" dagarna, dumt men så är det. Jag är också arg och besviken över att jag inte fick åka mer skidor, jag som hade tränat så hårt för att klara av skidåkningen i år. Så nu tänker jag fylla all ångest med glass, och sen ha ångest över det också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning