Halv sju

Jag vaknade halv sju imorse, yes du läste rätt, halv facking sju. Larmet var ställt på sju (men gick igång halv av någon jävla anledning) så jag skulle ha riktigt gått om tid för att köra ett ordentligt gympass and so I did, kändes riktigt bra. Duschar på gymmet och äter frukost på bussen för att komma till skolan och få höra att min enda lektion är inställd, well screw you school! Och nu är jag rätt trött (på allt), ska dricka en stor kopp te och titta på ett avsnitt av Desperate Housewives och sen ska jag skriva min samhällsuppsats.
Styrkan kändes bättre än förväntat, körde rätt hårt med mig själv och insåg med glädje att jag inte tappat några muskler i benen utan bara blivit starkare (hur det nu gått till?), överkroppen däremot ska vi inte tala om, måste jobba på den.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning