Ingen kärlek till samhällskunskap

Nu har jag suttit här i tre timmar och försökt skriva på min samhällsuppsats, det går inte framåt kan jag säga. Av någon anledning blir det bara mer komplicerat ju mer jag läser på om ämnet, ju mer jag försöker reda upp med hjälp av att ställa upp alla parter och deras del i konflikten så blir jag bara mer förvirrad och kommer verkligen ingenstans. Tror jag valde det mest komplicerade ämnet att skriva om, typiskt mig.
Började iallafall dagen med ett Zumba pass, det var riktigt skönt och jag mådde verkligen bra efter det, nu när jag suttit framför skärmen i tre timmar börjar hela min kropp säga ifrån med huvudvärk och stelhet och just nu vet jag inte vad jag ska göra med varken mig själv eller denna uppsats.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning