Världens bästa medicin

Igår var en riktigt lång dag, mellan 08:00 och midnatt var det full rulle för mig, skola och sedan stå som guide på öppet hus och lite annat däremellan, bra med högt tempo, man känner att man lever.
Idag blev det en härlig morgonpromenad med mamma innan jag sprang upp till vårdcentralen för att bli "cleared" för träning och skidåkning efter skadan i Kittelfjäll, så jag pallrade mig till gymmet och körde ett benpass direkt bara för att jag kunde.
Jag hade inte tränat på en vecka, både fysiskt och mentalt började det kännas av, jag kände mig så enormt seg och trött trots ordentligt med sömn. Jag tränar för att må bra, för jäklar vilken energy boost ett bra pass är!

Sjukt nöjd när jag tog milen under timmen för en vecka sen! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning