Struktur på livet.

Godmorgon till mig och dig som är kvar och läser efter alla dessa år, nolle-p är över för denna omgång och våra kära ordinarie har blivit pateter och lämnat över till oss och nog tror jag det kommer bli hur bra som helst.

Jag har dessutom legat sjuk i flera dagar och börjar sakta men säkert komma igen nu, har energi och känner att livet är hanterbart. Det är himla skönt att känna att tiden räcker till för studierna igen även om det gick ihop under nolle-p men kvalitén på det jag gjorde var inte topp.

Eftersom jag inte kunnat träna på en vecka nu så börjar kroppen säga ifrån och jag har nog inte varit såhär taggad på att komma tillbaka till träningen. Kommer förhoppningsvis till gymmet i helgen, längtar! Det bästa är strukturen jag får på livet när träningen flyter på, det ger mig så mycket energi att orka.

Har under morgonen skrivit upp mål för 2019, typ äta med grönsaker och dricka mer vatten, och äta en bättre frukost vilket är en vana jag tappat helt. Även i viss mån med träningen, har alltid haft en dröm om att yoga lite varje dag? Höll i det för några år sedan men det är svårt att komma igång med det, speciellt med en sambo som tittar skeptiskt på en, men borde överkomma det och bara köra, jag mår ju så bra av det! Saknar att vara vig, har blivit så stel pga. slarv med stretchen.

Ska ge mig ut på en promenad såfort jag laddat upp detta och sedan ta tag i hemtenta och IBU, ska även ha mitt intro på nya jobbet i eftermiddag. Har gått och fått anställning som personlig assistent vilket jag hoppas kommer bli kanon, så där hänger jag förhoppningsvis kvar under detta år innan jag kan få anställning som undersköterska på sjukhuset, livet flyter på helt ok nu.

VINTERBAL↓

 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning