Storfredag

Tänker att tisdagar är lillfredag, då är ju riktiga fredag storfredag? Känns mer som att vi har fredag på tisdagar här hemma dock, då det alltid bunkras upp med popcorn och gos framför Lyxfällan, det har blivit tradition. Har kommit en bit i skrivandet idag och även preppat middag, hittar verkligen på allt för att inte skriva dessa arbeten, har även beställt hem en löparryggsäck så nu är tankarna på goa löprundor och möjligheten att börja transportlöpa på ett helt annat sätt, är så taggad!

Ska utöver de starka försöken att skriva kanske till gymmet idag, men måste ha skrivit två A4 till för att det ska vara godkänt. Är så himla laddat på att köra igång träningen igen, trots att det bara gått lite över en vecka, är stolt över mig själv för att jag inte kört igång tidigare och faktiskt vilat på riktigt för första gången i mitt 23åriga liv.

Som du säkert förstår är detta inlägg och makeovern på bloggisen även en undanflykt från skrivandet, skäms på mig. Vill komma ihåg känslan av att vara klar i tid och känna att man har tid över till annat, men den vill inte infinna sig. Tycker ändå att det borde vara en morot, nu blir det två A4 till, jag fixar nog det, så jobbigt är det inte.


Längtar hit ↓

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning