Det är ett kbk liv.

Har börjat med mitt fördjupningsarbete som jag har muntlig tenta på på torsdag, det är bra mycket mer intressant än den stora delen av hemtentan jag suttit med innan. Börjar känna att jag är på banan igen, måste dock skriva upp varenda minut i kalendern för att allt ska kommas ihåg men det är okej.

Det är ett gäng saker jag skjuter på som jag varje dag intalar mig själv att jag borde göra, typ yoga och läsa en bok. Slutar med att jag kryper upp i soffan med Niklas istället för yoga och somnar framför en serie istället för att läsa en bok, riktigt kassa vanor ändå. Ska idag till naprapaten för att kolla till knät, har börjat få ont på nya ställen i knät nu så vet verkligen inte vad prognosen kommer vara. Hoppas ju på att få börja springa korta sträckor, typ kunna transportlöpa till gymmet 1,8 km.

Ska ta mig ut på en promenad snart, det är så löjligt fint väder ute! Känns så lustigt att jag knappt är i skolan längre. Vi har inte så mycket föreläsningar, det blir mest att jag sitter hemma med studierna vilket egentligen inte funkar helt hundra, fokuserar så mycket bättre på skolbiblioteket. Ska dit efter lunch innan naprapatbesöket.

Vill hur som helst passa på att hylla min fina kille, nu när mitt liv går i 180 med jobb, fadderi, socialt liv, träning och skola så finns han alltid som en trygg stabil punkt som jag kan landa i varje dag. All stress försvinner så fort vi ses på kvällen, det är verkligen så tacksamt och fantastiskt att ha en så bra sambo. Som bara finns där och är så jävla stabil.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning