En glad onsdag.

Nog är knät inte helt men jag mår fint ändå, är omgiven av så underbara människor så jag vet inte vad jag ska göra annat än att le. Sen fick jag ju min löpryggsäck idag också, som jag inte kan använda. MEN den sitter som en smäck och rymmer allt jag vill att den ska så nu är jag bara ännu mer motiverad till att komma på banan igen.

Igår var ingen toppendag men jag kände mig rätt snygg, därav den översta bilden i inlägget. Idag är jag desto gladare efter en start på hemtentan, en härlig lunch med Niklas och hans mamma, satt kvar med Eva- Lena och snackade skit nästan i två timmar efter att Niklas gått tillbaka till jobbet, tacksam till en så underbar svärmor. Hämtade sen ut min ryggsäck på Ica och skuttade hem i vårsolen med en podd i öronen.

Ska nu fortsätta lite på tentan och ladda upp inför ett spinningpass med en kompis, älskar när jag har någon att gå på de passen med då jag har svårt att ta mig dit själv, gillar egentligen inte spinning, men kan ha börjat se en tjusning i det nu. Längtar som en idiot efter att komma ut i löpspåret igen, kunna transportlöpa till vrinnevigymmet och bara njuta till max av friheten i benen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning