Desperat efter effektiv struktur igen.

Alla hjärtans dag firades med bubbel och gos hemma, sedan en utemiddag med burgare och öl, kunde inte ha haft en bättre torsdag. I fredags tog jag mig i kragen och gick till en naprapat för att få bukt med mitt knä då jag började misstänka att det grundade sig i en snedhet i höften, hade visst rätt i det och behöver gå dit två ggr till och ruinera mig själv. Men allt för att slippa framtida problem, vill ju hålla hela livet och går det att åtgärda vid 23 års ålder är det ett lätt val att lägga pengarna på.

Utöver det så känner jag mig rätt överrumplad, jag har så himla mycket att strukturera upp, nytt jobb, fadderi, skolan som jag inte alls är motiverad till just nu. Har en liten klump i magen över skolan, jag blir klar med allt men det är varken hög kvalité eller bra framförhållning på något. Måste ta mig själv i kragen och få fart på mig själv för helt ärligt så scrollar jag mest på telefonen när jag borde göra något vettigt, skämskudde! Tror det kan bli bättre nu när jag kommit igång med träningen igen, haft en uppstartsvecka nu och kör igång ordentligt veckan som startar imorgon. Hoppas på bättre struktur, det brukar bli det.

Vill bara nämna att vi igår plockade ner utemöblerna från vinden för att dricka kaffe i solen på balkongen. Är så himla glad över att jag promt skulle ha en lägenhet med balkong, orimligt skönt med sol och kaffe ett steg utanför vardagsrummet.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning