Torsdagen den Trettonde i Fjärde

Ser alltid fram emot de här oplanerade dagarna, ifrågasätter dock varje gång de kommer varför jag gjorde det. De består för det mesta av att ligga på golvet samt att se hur mycket koffein jag kan dricka innan jag mår dåligt, det där harmoniska med att träna och läsa bok försvinner helt och byts ut mot rastlöshet.

Sov hur som helst i 12 timmar inatt, tror det var behövligt och imorgon åker vi ner för påskfirande på landet vilket kommer bli hur bra som helst. Känns ändå sjukt att jag varit hemma i snart fyra dagar, tiden försvinner totalt och jag börjar känna att jag vill stanna kvar här nu.

Överväger att gå ut och springa idag med, är verkligen så dålig på att styrketräna men kör på en en push-up challenge med min roomie som är kvar i London så lite muskler ska jag iallafall samla på mig. Det ska bli lite mer styrka på schemat snart, lovar.

Klippte ju hur som helst av fem cm av håret, fräscht och så.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning