Om 4 dagar står jag på svensk mark.

Sagt i två dagar nu att jag ska börja packa, det går sådär. Utöver att jag tänker på packning så har jag köpt skor, skäms lite smått men jag saknar verkligen ett par bra vardagssneakers som fungerar till allt med en bra sula. Kan hända att jag använt ett par reebok under 1,5 år som nu är helt förstörda, det kan också hända att jag köpt ett par precis likadana. Ångrar inget, bästa skorna jag haft på mina små fötter. 

Bortsett ifrån skor så är det magiskt väder ute och imorgon är det den sista skoldagen för mig på 2,5 vecka, sedan är det helgen då sommarvärme ska komma på besök så då ska all tid spenderas utomhus och så var det med det. 

När jag säger att jag ska vara i Sverige under 16 dagar säger många "oj det var länge, kommer du inte tröttna?". Herregud, här sitter jag och känner att 16 dagar inte räcker till, eller att jag inte räcker till. Kommer fara och flänga runt som en tok, ändå känner jag att det varken finns tillräckligt av mig eller tid. 


Kaos. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning