En sista måndag hemma i London.

Måndagar har varit rätt bra dagar, då jag börjar först vid kl 2 så hinner jag med både det ena och det andra innan. Sedan är dagen rätt så kort med bara två lektioner så jag kommer hem hyfsat tidigt, bra med måndagar ändå.

Idag har jag hunnit promenera i solen och värmen i bara linne, gymmat och ordnat med sådana där tråkiga formella saker som måste göras. Att jag vid den här tiden om en vecka är i Sverige är SÅ skönt, är så övertaggad på att åka hem och vill bara börja packa väskan.

Men jag ska njuta de sista dagarna, solen strålar och det är så otroligt varmt vilket tåls njutas av då jag vet hur vädret beter sig i Sverige.

På en takterass någonstans i London. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning