Vad gör det om hundra år?

Ska försöka formulera det här inlägget någorlunda till skillnad ifrån det senaste, det var i princip oläsligt, ursäktar det.

För stunden sitter jag med nymålade naglar så det är en utmaning att skriva men man är rätt rutinerad vid det här laget, annars är det go musik, tända ljus och en stor kopp te som agerar sällskap. Dagen spenderades en kort stund på jobbet då det inte fanns någonting att göra så det blev bara att åka hem igen, hade en sån himla bra sminkdag(läs: ögonbrynsdag) så allt kändes fantastiskt utöver att jag verkligen hade hoppats på en lång dag på jobbet efter den lediga dagen igår.

Kvällen innan jag hamnade här med tända ljus spenderades i köket med uppdraget middagslagning, tydligen kan jag laga några få recept och får ändå till dem rätt bra, därefter mötte jag upp Tomas för en löprunda och det blev 8,3 km i relativt lugnt tempo ändå, vilket ledde till att tiden inte var på topp men vad gör det om hundra år?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning