Träningsbabbel.

Dricker kaffe, har varit på jobbet där det var fruktansvärt händelselöst och nu börjar det krypa fram träningsvärk ifrån gårdagen. Gymmet var min destination igårkväll, klarar verkligen inte av att hålla mig därifrån längre än två veckor när jag är i skick att träna. Det blev ett ordentligt genomgående pass där hela kroppen fick jobba stenhårt, härlig känsla när hela jag skakar efteråt.

Ska börja pallra mig dit två-tre kvällar i veckan fram till att det är dax att ge sig av, annars både springs det flitigt och yogas i princip varenda dag så nu läggs det på två-tre pass/vecka. Jorå, underställssäsong here I come! Eller säsongsliv here I come kanske det ska stå, jag ska vara i såpass bra form att det inte känns som en tyngd att träna, det ska bara funka där uppe. Givetvis ska knäna hålla också, de ska inte göra ont alls och punkt slut med det.

Bör nämna att jag redan nu är i godkänd form rent konditions och styrkemässigt så jag startar inte riktigt ifrån noll såhär 39 dagar innan avfärd, man kan nog göra rätt mycket på 39 dagar dock.

Ska som alla andra dagar bege mig ut löpspåret och därefter köra lite yoga, börjar bli rätt vig igen vilket är fantastiskt, vig, snabb och stark, livet leker. Blir ännu en kopp kaffe och lite netflix först dock, sen blir det en halvmil.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning