Saker jag saknar.

Idag på väg hem så längtade jag något enormt till den dagen då jag sitter bakom ratten i en fullpackad bil iklädd mössa och min nya fina hoodie och rullar norrut för vintern. Åka skidor, krama på favoriter, glida runt i täckbyxor och underställ, mössor, vinterlivet på fjället är det bästa vinterlivet.

Har precis slängt i mig lunch och ska ta mig ut och traska i det fantastiska vädret, ska inte klaga på den nuvarande hösten alls. Därefter blir det yoga, har kommit igång med det igen vilket är himla skönt, bli vig och stark i samma veva. Mycket kondition och yoga har jag en känsla av att det blir nu, ska införskaffa ett gymkort i Sälen så får fokusera mer på styrkan där uppe men lär komma igång med den redan i November när, om jag känner mig själv rätt har tröttnat på att springa och yoga varenda dag.

I onsdags klickade jag hem nya favorithoodien och nyårsklänningen, jag är så redo inför vintern nu.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning