Onsdag Tjugoåttonde i Tionde

Matkoma, försöker bota den med starkt svart kaffe, går sådär. Ledig, lillördag, vad har jag gjort för vettigt? Absolut ingenting. Tog en promenad på en mil i det fantastiska vädret då jag skulle känna mig hemskt skamsen om jag inte satte foten utanför dörren när det var strålande sol och blå himmel.

Resten av dagen har jag däremot legat i sängen och tittat färdigt på Hannibal, skev serie det där men rätt bra ändå. Ska pallra mig iväg till gymmet om cirkus två timmar, efter 21 är det lagom med folk och jag orkar inte trängas. Det börjar gå rätt bra med träningen som nämnt i förra inlägget, det är en skön känsla. Hade dock träningsvärk i tre dagar utav markfyften i fredags, det var inte så skoj kan jag passa på att skriva. Förhoppningsvis tar musklerna inte riktigt lika mycket stryk idag, pepparpeppar.

Tiden rusar fram, hänger inte alls med längre. Plötsligt är det November nästa vecka och Halloween-firande i helgen, Halloween? det är ju flera månader dit? Nej, det är bara acceptera att det snart är 2016. Hjälp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning