When did I become this bitter asshole?

Så jäkla trött på livet, på alla idioter det finns där ute, på mig själv för att jag inte kan hantera det, är så himla otagg på allt. 
Imorn är det iallafall nyår, dagen spenderas på jobbet och sedan med Olivia och Emilia, härliga brudar detdär, så förhoppningsvis blir det en lyckad dag trots min negativa attityd, måste lägga ner den och skärpa till mig. 
Lite positivt finns det ju trots allt, fått upp kontakten med en del trevliga personer från förr, det var nog allt just nu faktiskt, jäkla bitter tjej jag skulle vara då... 

Slänger upp ett par bilder så detta inlägg inte blir så brutalt hemskt. 
En sandstrand fast på vintern!

En vinterdag med kameran

Innan midnattsprämiären av The Hobbit

Vi vann maskerad delen i maskerad volley-bollen
Nattliv i soffan ;) 
Glada tjejor som precis fått jullov


Lill-julafton med bästis!

Sedan blev det julaftonsmorgon

Lillskrutta är djupt försjunken i Kalle Anka

Nya skidsockar i julklapp!

Utslitna Dr Martens i julklapp av faster Suzie


Hemma blir vi bemötta av en helvetes massa snö

Jag kör på röd blus på nyår



Kommentarer

  1. Hur fin är inte vår skruttelutta! Även när hon ger en nackspärr bara genom att se henne titta på tv hos farmor! ;)

    /faster Suzie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning