Julen är här och lyser frid på jorden, glädjen är stor

Jag tycker att dethär med jul är så fantastiskt, trots enorm sömnbrist, ångest och stress så är jag lycklig, och alla andra verkar också må väldigt bra av alltihop, familjen hamnar mycket i fokus for once, vilket är otroligt viktigt i min ålder när man vanligtvis hellre är med vännerna, nu tycker jag det är så underbart mysigt att komma hem till doften av jul, till myskväll med familjen, det är det jag sett fram emot idag. Även på jobbet är allt annorlunda, den bittra kollegan har helt plötsligt blivit så glad och trevlig, de boende är gladare och att skratta med dem är nog höjdpunkterna under mina arbetsdagar.

Julen är då bra fantastisk. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning